Eikö asiakas kelpaakaan?

Tämä on fiilis, kun yritys ei vastaa viesteihin. Ja jopa jättää aloitetun keskustelun viikoksi kesken. AINA pitää olla sen verran aikaa, että keskustelu käydään ja loppuun asti. Sähköpostilla, chatissa tai puhelimessa. Tämä kirjoitus sai alkunsa omista kokemuksista asiakkaana.

Lähetin kaksi tarjouspyyntöä pieniin alueella toimiviin yrityksiin heinäkuun 30. päivänä. Ja kolmanteen viikkoa-paria myöhemmin. Ensimmäisestä tuli tarjous samantien, toisesta pari viikkoa myöhemmin ja kolmannesta lisätietopyyntö viikossa. Ensimmäiset kaksi tarjousta olivat niin ylimalkaisia, että niiden perusteella jouduin pyytämään lisätietoja. He vain luetteloivat tarjotut laitteet ilman mitään selitystä miten ne eroavat toisistaan. Kolmannelta tuli vihdoin tarjous eilen illalla myöhään.

Minulla ei periaatteessa olisi ollut kiire laitteen asennukselle. Olisin halunnut päästä tekemään valinnan (laite, asentaja ja asennusaikataulu) nopeasti.

Valitettavasti kaikki nämä kolme menettivät minut asiakkaana. Tilasin laitteen K-Raudan verkkokaupasta asennuksen kera listahinnalla.

Ja nyt tästä sisuuntuneena:

Jos yrityksesi kaipaa apua asiakasrajapinnan hoitamiseen – minulta sitä saa. Vastaan peruskyselyihin lyhyen opettelun jälkeen, myyn ja vastaan reklamaatioihin. Parempi hoitaa se asiakassuhde ennen alkamistaan sekä sen jälkeen kunnolla, palaava asiakas on aina parempi kuin kertaostos 🙂

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s